Lejupielādē CostPocket datus
Lai lejupielādētu datus no CostPocket sistēmas rīkojies sekojoši:
- Modulis Integrācija >reģistrs Iesūtne > Darbības (vai peles labā taustiņa klikšķis jebkurā vietā ierakstu sarakstā)> Saņemt CostPocket dokumentus.
- Norādi CostPocket administratora kontu.
- Ja nepieciešams, norādi vēlamo dokumentu periodu laukos No datuma - Līdz datumam (dokumenta datums). Vai atstāj laukus tukšus, ja vēlies saņemt, piemēram, visus nesaņemtos dokumentus.
- Mainīt iesniedzēju uz - norādi darbinieku, ja nepieciešams, lai saņemto dokumentu iesniedzējs būtu kāds cits darbinieks, nevis CostPocket norādītais dokumentu iesniedzējs.
- Vienlaicīgi izveidot dokumentus - atzīmē šo rūtiņu, ja vēlies gan lejupielādēt datus, gan uzreiz veidot dokumentus (Piegādātāju rēķinus vai Avansa norēķinus) bez pārbaudes. Noderīgs gadījumos, ja izmanto CostPocket pilna servisa digitalizācijas pakalpojumu vai atpazītos datus esi jau pārbaudījis cloud.costpocket.com
- Lejupielādēt:
- Nesaņemtos (tiks lejupielādēti visi tie ieraksti, kas vēl nav importēti MONEO).
- Tikai saņemtos - lejupielādēs atkārtoti tos dokumentus, kas jau ir bijuši lejupielādēti un izdzēsti no MONEO.
- Iekļaut pielikumus no CostPocket atskaites - atzīmē rūtiņu, ja vēlies lejupielādēt arī pielikumu failus no CostPocket izdevumu pārskatiem.
- Veidot dokumentu: - norādi vai lejupielādētajiem datiem tiks ievietota atzīme Veidot:
- Piegādātāja rēķinu
- Avansa norēķinu.
- Realizācijas rēķinu. - Ņem vērā, ka šajā gadījumā CostPocket PIegādātāja dati tiks izmantoti kā Klients.
- Noteikt automātiski - dokumenta veidu noteiks automātiski (CostPocket dokumenti no pārskata veidos Avansa norēķinu, Dokumenti bez pārskata - rēķinus)
Šo atzīmi vēlāk var arī mainīt.
- Veicot datu lejupielādi MONEO pārbauda vai CostPocket norādītais piegādātājs ir reģistrēts MONEO sistēmā (meklēšana notiek pēc PVN reģistrācijas numura, reģistrācijas numura un nosaukuma), ja tāds uzņēmums ir reģistrēts Klientu reģistrā, sistēma automātiski aktivizēs arī rūtiņu Piegādātājs dotajā Kontakta kartiņā. Ja uzņēmums nav reģistrēts MONEO sistēmā, MONEO automātiski izveidos Piegādātāja kartiņu, par pamatu izmantojot CostPocket sistēmā atpazītu uzņēmuma reģistrācijas numuru (ja tāds ir atpazīts), pieprasot pārējos datus no Lursoft sistēmas. Automātiska Piegādātāja kartiņas izveide tiek veikta tikai LR reģistrētiem uzņēmumiem.
Ņem vērā! CostPocket sistēmā dokumentiem ir dažādi statusi, kas norāda dokumenta apstrādes posmu. Piemēram, ja tiek izmantota digitalizācija ar verifikāciju vai dokumentu apstiprināšanas process, tādēļ dokumenti tiks lejupielādēti MONEO tikai tad, kad dokumentam CostPocket sistēmā ir statuss "Notiek apstrāde". Dokumenti ar citu statusu netiek importēti un gaida statusa maiņu.
- MONEO lejupielādēs esošos dokumentus un izveidos ierakstus Dokumentu iesūtnes reģistrā. Pēc lejupielādes pabeigšanas tiks attēlots paziņojums par izveidotajiem ierakstiem vai par kādu no kļūdām, ja tādas būs radušās lejupielādes procesā. Lejupielādējot datus MONEO veic pārbaudi un piemeklē vajadzīgo Piegādātāju, Darbinieku un PVN kodu, tāpēc, ja datu ir ļoti daudz - tas var aizņemt ilgāku laiku.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.