Šajā rakstā:
Savienojuma izveide ar Unifiedpost / Banqup
Lai aktivizētu automātisku e-rēķinu saņemšanu no Unifiedpost vai Banqup sistēmas, sazinieties ar Unifiedpost, lai noslēgtu pakalpojuma līgumu un pieprasiet API atslēgu savienojumam ar MONEO.
Saņemto API atslēgu iekopējiet modulī Integrācija > Ārējie API konti sekojoši:
- Laukā Komentārs - ierakstiet Unifiedpost / Banqup.
- Laukā e-pasts - ierakstiet savu e-pasta adresi.
- Laukā API veids - izvēlieties Unifiedpost.
- Laukā API atslēga - ievietojiet no Unifiedpost saņemto API atslēgu.
- Saglabājiet ierakstu.
E-rēķinu saņemšana no Unifiedpost / Banqup
Lai saņemtu e-rēķinus (realizācijas un piegādātāju rēķinus) no Unifiedpost / Banqup, rīkojies sekojoši:
- Modulis Integrācija > Apkalpošanas > Unifiedpost dokumentu saraksta ielāde.
- Izvēlies API kontu, kas izveidots iepriekšējā solī.
- Atzīmē Vienlaicīgi izveidot dokumentus, ja vēlies uzreiz veidot arī Piegādātāju / Realizācijas. rēķinus. Ja šo rūtiņu neatzīmēsi, dati tiks importēti un izveidoti ieraksti Dokumentu iesūtnē.
- Izpildi Apkalpošanu ar .
- Pēc apkalpošanas pabeigšanas sistēma parādīs paziņojumu ar pabeigto darbu rezultātu. Ja paziņojuma logā redzi Kļūdas paziņojumu, Spied uz pogas Jā, lai redzētu importa rezultāta atskaiti, kurā tiks atspoguļoti arī kļūdas paziņojumi, kas palīdzēs saprast kļūdas iemeslu.
- Ja kļūdas paziņojumu nav, spied Nē. Importētie e-rēķini ir apskatāmi modulī Integrācija > reģistrā Dokumentu iesūtne. Bet, ja izvēlējies uzreiz veidot arī dokumentus, tad izveidotie rēķini būs redzami modulī Realizācija (Rēķini) / Piegādātāji (Piegādātāju rēķini).
- Pievērs uzmanību Iesūtnes ierakstu statusam:
- Sagatavots - dati ir importēti un gatavi veidot Realizācijas vai Piegādātāja rēķinu.
- Kļūda - dati ir importēti, taču datos ir kāda kļūda vai MONEO sistēmā trūkst kāds parametrs, lai no šādiem datiem veidotu rēķinu. Kļūdas paziņojums tiks attēlots laukā Kļūdas teksts. Piemēram: Piegādātājs nav reģistrēts MONEO sistēmā.
- Izveidots ieraksts - dati ir importēti un veiksmīgi izveidots Realizācijas vai Piegādātāja rēķins.
- Iesūtnes ieraksti ar statusu Sagatavots vai Kļūda ir papildu jāapstrādā un jāsakārto un tad jāveido dokumenti. No sakārtota Iesūtnes ieraksta > Trīspunkte> Veidot dokumentus.
Vairāk par datu apstrādi Iesūtnes ierakstā, lasi šeit.
Automātiska e-rēķinu saņemšana
Lai iestatītu automātisku e-rēķinu saņemšanu bez manuālas importēšanas rīkojies sekojoši:
- Integrācija > Apkalpošanas > Unifiedpost dokumentu saraksta ielāde > norādi vajadzīgos parametrus >> Pievienot pie automātiskām darbībām.
- Norādi automātiskā importa atkārtošanas biežumu, piemēram: katru dienu, palaišanas laiks - norādi laiku. Palaišanas datums no - norādi ar kuru datumu sākt.
- Saglabā.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.