Preču Norakstīšanas dokumenti parasti tiek veidoti, lai norakstītu preces ar brāķi, preci, kurai beidzies derīguma termiņš, vai pēc inventarizācijas - "pazudušās" preces. Norakstīšanas netiek izmantotas lai reģistrētu preču pārdošanu, šim nolūkam ir veidots reģistrs Nosūtīšana. (Atsevišķos gadījumos norakstīšanas ierakstu izmanto kases realizācijas reģistrēšanai. )
- Modulis Noliktava > saraksts Norakstīšanas > Jauns
- Norādi vai izvēlies no saraksta norakstīšanas Iemeslu (no tā būs atkarīgs grāmatojums).
- Izvēlies no saraksta Sagatavotāju - atbildīgo darbinieku.
- Norādi vai izvēlies no saraksta Noliktavu no kuras noraksta preces.
- Tabulā izvēlies no saraksta Artikulu. (Nospiežot Ctrl +Enter, atveras artikulu saraksts, kur kolonnā Atlikums redzēsi arī pašreizējo artikula atlikumu noliktavā)
- Norādi daudzumu.
- Norādi Partijas numuru sadaļā Noliktava, ja šai precei notiek uzskaite pa partijām.
- Grāmato un Saglabā ierakstu.
- Ja izmanto Nepārtraukto inventarizācijas metodi, MONEO izveidos Grāmatojumu Finanšu modulī. Grāmatojumu vari apskatīt Norakstīšanas ierakstā izmantojot izvēlni darbības Atvērt grāmatojumu.
Grāmatojuma izmaksu konts tiek ievietots automātiski. Tas ir atkarīgs no norādītā izmaksu konta norakstīšanas iemesla ierakstā. Ja vēlies izmantot citu kontu, to var norādīt Norakstīšanas ieraksta laukā Izmaksu konts. Var arī veidot jaunu Norakstīšanas iemeslu, kurā norādīt vajadzīgo kontu. (Noliktava > Iestatījumi > Iemesli > Jauns)
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.