Lai reģistrētu iepirktās preces un izejmateriālus Noliktavā, izveido jaunu preču Saņemšanas ierakstu. Preču saņemšanas ierakstā reģistrē tikai noliktavas informāciju - preces, skaitu, cenu, noliktavu.
Saņemšanas veidošana no Pasūtījuma piegādātājiem ieraksta
Ja tavā uzņēmumā izmanto MONEO moduli Pasūtījumi piegādātājiem, tad iespējams, ka preču saņemšanas ierakstu veidošana notiek no Pasūtījuma piegādātājiem ieraksta.
- Modulis: Pasūtījumi piegādātājiem > Tabula: Pasūtījumi
- Atver Pasūtījuma ierakstu > no izvēlnes darbības > izvēlies Veidot preču saņemšanu
- MONEO izveido Noliktavas saņemšanas ierakstu ar aizpildītu informāciju ko satur Pasūtījums piegādātājiem.
- Koriģē nepieciešamo
- Grāmato un Saglabā
Atkarībā no izvēlētās inventarizācijas metodes (nepārtrauktā vai periodiskā) rūtiņas Grāmatot atzīmēšana tikai apstiprina ierakstu vai arī veido grāmatojumu Finanšu modulī. Ja izmanto nepārtraukto metodi - Saņemšanas ieraksts veido grāmatojumu Finanšu modulī, bet tiek grāmatots uz starpkontu (piem. 9900 / 2110) un neveido saistības pret piegādātājiem. Saistības pret piegādātājiem veidojas brīdī, kad tiek reģistrēts piegādātāja rēķins (piem. 5310 / 9900).
Saņemšanas ieraksta veidošana manuāli
Modulis: Noliktava > Tabulas: Saņemšanas
Minimālās prasības preču saņemšanas ieraksta veidošanai
- Datums - datums, kad preces saņemtas noliktavā.
- Piegādātājs - ievadi preču Piegādātāju, vai izvēlies no Kontaktu saraksts (nav obligāti norādīt).
- Saņēmējpersona - ievadi preču saņēmēju, atbildīgo personu, vai izvēlies no Darbinieku saraksta.
- Noliktava - ievadi Noliktavu, kurā preces saņemtas, vai izvēlies no apakšizvēlnes Noliktavu saraksts.
- Piegādātāju rēķina nr - piegādātāja rēķinā norādītais numurs.
- Dokumenta veids: Iegāde - veic atzīmi, ja šī ir preču iegāde.
- Inventarizācija - veic atzīmi, ja šis ir pirmās inventarizācijas ieraksts. Citi preču Saņemšanas ieraksti ar atzīmi Inventarizācija tiks veidoti Apkalpošanu ceļā, lai koriģētu Noliktavas atlikumu pēc Inventarizācijas faktiskā saskaitītā.
- Valūta - ievadi piegādātāja rēķina valūtu, vai izvēlies no Apakšizvēlnes Valūtu saraksts.
- Kolonnā: Artikula kods - ievadi Artikula kodu, vai laukā Artikuls sāc vadīt artikula nosaukumu, vai izvēlies no Apakšizvēlnes Artikulu no Noliktavas artikulu saraksts.
- Artikuls - sāc vadīt Artikula nosaukumu un tiks piedāvāti artikuli pēc to nosaukumiem, vai izvēlies no Apakšizvēlnes Artikulu no Noliktavas artikulu saraksts.
- Daudzums - norādi saņemto preču Daudzumu norādītajā Artikula mērvienībā.
- Cena valūtā - norādi saņemtās preces vienas vienības cenu rēķina valūtā.
- Pievieno Papildu izmaksas, Muitas izmaksas vai Piegādes izmaksas, ja tādas ir zināmas, tās tiks pievienotas preces pašizmaksai.
- Grāmato un Saglabā ierakstu.
Atkarībā no izvēlētās inventarizācijas metodes (nepārtrauktā vai periodiskā) rūtiņas Grāmatot atzīmēšana tikai apstiprina ierakstu vai arī veido grāmatojumu Finanšu modulī. Ja izmanto nepārtraukto metodi - Saņemšanas ieraksts veido grāmatojumu Finanšu modulī, bet tiek grāmatots uz starpkontu (piem. 9900 / 2110) un neveido saistības pret piegādātājiem. Saistības pret piegādātājiem veidojas brīdī, kad tiek reģistrēts piegādātāja rēķins (piem. 5310 / 9900).
Ja piegādātāja rēķins sakrīt ar saņemšanas dokumenta informāciju piegādātāja rēķinu iespējams veidot no saņemšanas ieraksta, izmantojot izvēlni darbības > veidot piegādātāja rēķinu.
Preču saņemšana precēm, kuras uzskaita pa partijām
Ja saņemšanas procesā saņem tādus Noliktavas artikulus, kuros veikta atzīme, ka artikula uzskaite veicama Pa partijām, rīkojies sekojoši:
- Kolonnā: Partijas Nr. - ievadi Artikula partijas numuru, vai izvēlies no apakšizvēlnes Partiju saraksts, kuras ietvaros saņemtas jaunas preces.
- Ja Saņemšanas procesā ir radušās kādas citas izmaksas, kuras ietekmē Artikula pašizmaksu, aizpildi laukus:
- Papildus
- Muita
- Piegāde
Kā izveidot artikulu ar uzskaiti pa partijas numuriem/sērijām?
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.