Bieži vien bankas transakcijās parādās kļūda: "Kontakts nav atrasts", kaut arī tāds Kontakts jau ir reģistrēts MONEO sistēmā.
Svarīgi zināt, ka Kontakta atpazīšana sistēmā notiek pēc 2 laukiem:
- Kontakta reģistrācijas numurs (personas kods), ja šādu informāciju satur konta izraksta fails.
- Bankas konta numurs Kontakta kartiņā
Kontakta atpazīšana pēc Kontakta nosaukuma, ko norāda banka, sistēmā nenotiek!
Ja parādās paziņojums "Kontakts nav atrasts" pārbaudi:
- Vai tāds partneris ir reģistrēts sistēmā Kontaktu reģistrā, ja nav - reģistrē.
- Ja Kontakts ir, bet to neatpazīst, pārbaudi vai dotā partnera Kontakta kartiņā ir norādīts pareizs Reģistrācijas numurs un vai tas sakrīt ar bankas konta izrakstā norādīto (ne PVN numurs), kā arī var pievienot IBAN konta numuru Kontakta kartiņā, tas ir redzams bankas transakcijā.
Tevi varērētu interesēt:
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.