Dažādos nepareizas datu ievades gadījumos var rasties situācija, ka MONEO sistēmā ir divi "vienādi" ieraksti, piemēram, divas klientu kartiņas ar vienādiem nosaukumiem. Vienu no šiem ierakstiem iespējams dzēst, bet tikai tad, ja ar to nav veiktas nekādas darbības (nav izveidoti rēķini vai tamlīdzīgi).
Ja abas klientu kartiņas ir izmantotas, piemēram, veidojot rēķinus, tad nevienu no dublikātiem nevar dzēst. Sākumā ir jāveic datu apvienošana (konvertācija) un tad vienu no kartiņām varēs dzēst.
Lai veiktu ierakstu apvienošanu, rīkojies sekojoši:
- Modulis Sistēma > Iestatījumi > Ierakstu kodu saites > Jauns +
- Laukā Tabula ar Ctrl+Enter izvēlies vajadzīgo ierakstu tabulu (sarakstu):
- assets.assets - Pamatlīdzekļi
- contacts.contacts - Kontakti - klienti, piegādātāji, kontaktpersonas
- items.items - Artikuli
- vai citu vajadzīgo ierakstu tabulu
- Tabulas kolonnā ID - norādi ieraksta ID, klienta ieraksta numuru, kuru vēlēsies dzēst (apvienot ar citu).
- Tabulas kolonnā Alternatīvais - norādi ieraksta ID, klienta ieraksta numuru, kuru vēlies paturēt.
- Saglabā ar
- Loga augšējā izvēlnē Darbības
izpildi > Veikt datu konvertāciju
Pēc konvertācijas pabeigšanas MONEO attēlo paziņojuma logu, kurā būs apkopota informācija par veiktajām izmaiņām ierakstos: - Pēc šīs darbības pabeigšanas klienta kartiņu ar ieraksta numuru 1083 varēs dzēst (tas vairs nebūs izmantots nevienā ierakstā) un turpmāk izmantot tikai 1033.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.