Apstiprinājuma uzdevumu veida un rezultāta kodu iestatīšana
Lai būtu iespējams izveidot automatizētus uzdevumus un paziņojumus vadītājiem par nepieciešamību apstiprināt kādu jaunu reģistrētu dokumentu, jāiestata uzdevumu veids un rezultāta statusi:
- MONEO Galvenie iestatījumi > Apstiprinājuma noteikumi
- Apstiprinājuma uzdevuma tips - norādi (izvēlies no saraksta vai veido jaunu modulis Uzdevumi > Iestatījumi > Uzdevumu veidi) Uzdevuma veidu, ar kuru tiks veidoti visi apstiprināšanas uzdevumi atbildīgajiem darbiniekiem. Visus dokumentu apstiprināšanas uzdevumus apstiprinātājs varēs apskatīt modulī Uzdevumi. Piemēram: APST - Dokumentu apstiprināšana ar aktīvu rūtiņu Atvērt avota ierakstu no uzdevumu pārvaldnieka, lai uz ekrāna uzreiz tiktu atvērts vajadzīgais dokuments apstiprināšanai.
- Ķeksītis Sūtīt e-pastu - aktivizē funkcionalitāti, kas automātiski nosūta atbildīgajai personai e-pastu ar paziņojumu, par jaunu dokumentu, kurš jāapstiprina. Šo funkcionalitāti var arī neizmantot un strādāt tikai ar MONEO uzdevumu pārskata logu.
- Statusa kodi rezultātam - norādi (izvēlies no saraksta vai veido jaunus statusus modulī Uzdevumi > Iestatījumi > Uzdevumu veidi) Uzdevuma statusus:
-
- Apstiprināts: uzdevuma statuss, ja dokuments tiek apstiprināts, piemēram OK - apstiprināts ar atzīmi Atzīmēt uzdevumu kā pabeigtu.
- Noraidīts: uzdevuma statuss, ja dokuments tiek noraidīts, piemēram: NOTOK - noraidīts ar atzīmi Atzīmēt uzdevumu kā pabeigtu.
- Nav nepieciešams: uzdevuma statuss, piemēram: NA, kas tiek pievienots uzdevumiem ar vienādu Grupas ID, ja viens no uzdevumiem šajā grupā tiek izpildīts. Šo statusu sistēma izmanto automātiski, ja vienam dokumentam ir iestatīti vairāki viena līmeņa apstiprinātāji (apstiprina A VAI B darbinieks), ja viens darbinieks izpilda uzdevumu, tad otra darbinieka uzdevuma statuss tiek mainīts uz "Nav nepieciešams" un "Izpildīts".
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.