Automātiski izveidotās e-pastu vēstules (piemēram, ar rēķiniem pielikumā) var apskatīt modulī E-pasts > Vēstules
Ja vēstuļes ierakstam kolonnā Nosūtīts ir atzīmē , tad vēstule ir nosūtīta, ja šādas atzīmes nav, sūtīšanas procesā ir radusies kļūda un vēstule/-es nav nosūtītas.
Tādā gadījumā MONEO galvenajos iestatījumos > SMTP parametri > tiks attēlots arī kļūdas paziņojums:
Biežākie iemesli, e-pasta vēstuļu nenosūtīšanai:
1. Vēstuļu sarakstā e-pasta adreses laukā ir norādīta nekorekta adrese, piemēram: adreses laukā ir garumzīme, nav @ zīmes vai cita rakstura kļūdaina vēstule. Vēlams pārbaudīt pirmo nenosūtīto vēstuli un tās e-pasta adresi. Vēstulē, sadaļā Parametri, iespējams redzēt arī kļūdas paziņojumu.
2. SMTP parametros norādītajam izsūtīšanas kontam ir mainīta parole.
3. SMTP parametri ir norādīti kļūdaini - vēstules nekad nav sūtījušās. Vairāk par SMTP iestatīšanu lasiet šiet.
Kā rīkoties, kad kļūdas ir atklātas:
- Labojiet pamanītās kļūdas adresēs vai iestatījumos.
- Modulis E-pasts > Vēstules - pārliecinieties, ka visas vēstules, kurām nav atzīmes Nosūtīts vēlaties šobrīd nosūtīt. Ja kādas no vēstulēm vairs nevēlaties sūtīt, tās jāizdzēš: iezīmējiet vēstules > Ieraksts > Dzēst.
- MONEO Galvenie iestatījumi > SMTP parametri > aktivizējiet no jauna rūtiņu Izmantot SMTP serveri.
- MONEO sāks nenosūtīto vēstuļu sūtīšanu. Pārliecinieties, ka vēstules tiek nosūtītas.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.