Ja uzņēmumam mainās pakalpojuma cena, un tas ietekmē esošos pakalpojuma saņēmējus, nepieciešams atjaunināt pakalpojuma cenu esošajos aktīvajos klientu līgumos. Pēc cenu izmaiņām līgumā, rēķinus ar veco cenu vairs nebūs iespējams izveidot, tādēļ cenu izmaiņas veic tad, kad ir izveidoti tekošā perioda rēķini ar veco cenu.
Lai to izdarītu, rīkojies sekojoši:
1. Izmaini Artikula cenu.
Ja Līgumos tiek izmantotas Cenu lapas, jāveic izmaiņas cenu lapas cenās nevis Artikula kartiņā.
- Modulis Klientu līgumi > Artikuli > atver vajadzīgo pakalpojuma Artikula kartiņu
- Maini Cenu uz jaunu un Saglabā.
Svarīgi! Pirms izmaiņu veikšanas ieteicams apskatīt veicamās izmaiņu darbības atskaitē un tikai tad veiks apkalpošanas funkciju:
2. Veic cenas atjaunināšanu līgumos
- Modulis Klientu līgumi > Atskaite > Atjaunot klientu līgumu cenas
- Norādi Datumu ar kuru stājas spēkā jaunā cena.
- Norādi Līguma klasi, ja vēlies manīt cenu tikai noteiktai līgumu klasei.
- Tāpat, ja vēlies mainīt cenu tikai noteiktiem līgumiem vai klientiem, ievadi tos laukos Klients / Klientalīgums atdalot vairākus ar komatu.
- Atzīmē Iekļautnākotnesklientulīgumus, ja vēlies atskaitē redzēt arī tos līgumus, kas stājas spēkā pēc cenu izmaiņu datuma. Piemēram cenu izmaiņa ir 1.09.2022, bet līgums stājas spēkā 01.10.2022.
- Atzīmē rūtiņu Tikai izmaiņas, lai atskaitē redzētu tikai tos aktīvos līgumus, kurus skar izmaiņas.
- Sadaļā Rādīt izvēlies vai vēlies redzēt Visus, tikai Apstiprinātos vai tikai Neapstiprinātos aktīvos līgumus.
- Sadaļā Papildu filtri vari izmantot arī citus filtrācijas laukus, lai atlasītu līgumus ar noteiktiem parametriem.
- Aprēķini atskaiti ar
Atskaite atlasīts aktīvos klientu līgumus pēc norādītajiem parametriem un attēlos cenu izmaiņas.
Ņem vērā! Gan atskaite, gan apkalpošana neatlasīs un neveiks cenu izmaiņas Līgumos, kuru darbības termiņš ir beidzies. Izmaiņas tiks veiktas tikai aktīviem līgumiem.
Ja atskaites rezultāts tevi apmierina, izpildi cenu atjaunošanu līgumos, izmantojot Apkalpošanu.
- Modulis Klientu līgumi > Apkalpošanas > Atjaunot klientu līgumu cenas
- Aizpildi atlases parametrus tāpat, kā Atskaitē un apstiprini ar
- Pēs Apkalpošanas pabeigšanas MONEO attēlo Apkalpošanas rezultātu: Apkalpošanā atjaunoti X klientu līgumi, darba laikā bija Y kļūdas. Vai parādīt rezultāta atskaiti?
- Ja paziņojumā redzi, ka bijušas kļūdas - apskati rezultāta atskaiti, lai redzētu kļūdu iemeslus.
- Pēc apkalpošanas līgumos būs jaunā cena.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.