Ja klientu pasūtījuma logā, izmantojot izvēlni darbības > veidot rēķinu saņem kļūdas paziņojumu "Nav artikulu par kuriem veidot rēķinu" tas nozīmē, ka šim klientu pasūtījumam neviena prece nav nosūtīta (nav izveidots nosūtīšanas ieraksts), un tādēļ rēķins netiek veidots.
Šādu kontroli ir ieteicams izmantot jo, tas nodrošina, ka uzņēmums var nosūtīt klientam ne visas klientu pasūtījumā norādītas preces un klientu pasūtījuma statuss būs "daļēji izpildīts". Arī rēķins šādā gadījumā tiks veidots tikai par tām precēm, kas ir nosūtītas. Nenosūtītās preces varēs nosūtīt vēlāk (piemēram, tad, kad tās parādās noliktavā) un kontrolējot kopējo klienta pasūtījuma izpildes procesu.
Gadījumos, ja šāda kontrole nav nepieciešama sistēmā iespējams iestatīt iespēju veidot rēķinu pirms preču nosūtīšanas, taču rēķins nemainīs noliktavas atlikumu un svarīgi ir laicīgi izveidot arī nosūtīšanas ierakstus. Tādā gadījumā iestatījumos:
MONEO galvenajos iestatījumi > Klientu pasūtījumu parametri > Rēķini > Atļaut veidot rēķinu: Rēķins pirms nosūtīšanas
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.