Klientu pasūtījumu saraksta logā var redzēt katra klienta pasūtījuma statusu:
-
Apstiprināts:
- - apstiprināts
- tukšums - nav apstiprināts
-
Nosūtīts:
- - klientu pasūtījums tiek uzskatīts kā nosūtīts. Neviena jauna nosūtīšana no šī ieraksta nevar tikt veidota. Ir dažādi apstākļi, kad ieraksts tiek uzskatīts par 'izpildītu' nosūtīšanas ziņā:
- ir nosūtītas VISAS preces (nosūtīšanas ieraksti ir Apstiprināts/Grāmatots).
- Ja ir veidotas preču atgriešanas ar tipu 'samazināt pasūtīto un nosūtīto daudzumu', tad minētais daudzums klientu pasūtījumā uzstādās kā 'Atcelts' un klientu pasūtījums saglabās atzīmi 'Nosūtīts'
- Ja klientu pasūtījumā ir vienkāršie artikuli un iestatījumā "Klientu pasūtījumu parametri" sadaļā "Nosūtīšana" ir atzīmēta izvēles rūtiņa "Izlaist parastos artikulus", tiek pieņemts, ka parastie artikuli (pakalpojumu artikuli) netiks ievietoti nosūtīšanā un līdz ar to parasto artikulu statuss tiek ignorēts pazīmes "Nosūtīts" aprēķinam. Ja klientu pasūtījumā būs tikai vienkāršie artikuli, tad klientu pasūtījums uzrādīsies "Nosūtīts" jau pie pirmās saglabāšanas, neveidojot nevienu nosūtīšanu.
- Ja klientu pasūtījumā nav neviena artikula ar norādītu daudzumu, tad pazīme "Nosūtīts" neuzstādīsies (kaut arī nosūtīšanas vēl nevar veidot), jo tiek pieņemts, ka ieraksts vēl tiks papildināts un ir tikai melnraksta stadijā.
- tukšums - nav nosūtīta neviena prece vai nosūtīšanas ieraksts nav Apstiprināts/Grāmatots
- redzēsi atzīmi "-" daļēji nosūtītas preces (nosūtīšana par to ir Apstiprināta/Grāmatota)
- - klientu pasūtījums tiek uzskatīts kā nosūtīts. Neviena jauna nosūtīšana no šī ieraksta nevar tikt veidota. Ir dažādi apstākļi, kad ieraksts tiek uzskatīts par 'izpildītu' nosūtīšanas ziņā:
-
Rēķins:
- - rēķins ir izveidots (arī NE grāmatots) par VISĀM precēm klienta pasūtījumā
- tukšums - rēķins nav izveidots
- redzēsi atzīmi "-" Rēķins izveidots par daļu no klientu pasūtījumā
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.