Kad esi iestatījis MONEO izvēlētajai darba plūsmai, vari sākt datu ievadi.
1. Reģistrē artikulus
Uzsākot noliktavas uzskaiti MONEO nepieciešams reģistrēt savus noliktavas artikulus. To var darīt manuāli. Kā to darīt, lasi šajā rakstā: Kā reģistrēt Noliktavas artikulu?
Ja noliktavas artikulu ir daudz, tos var arī importēt, izmantojot, sagatavotu failu. Kā importēt artikulus, lasi šajā rakstā: Artikulu imports.
2. Ievadi sākotnējo preču atlikumu
Uzsākot noliktavas uzskaiti nepieciešams reģistrēt aktuālo preču atlikumu noliktavā. Kā to darīt, lasi šajā rakstā: Sākotnējo noliktavas preču atlikumu ievade.
3. Veido nepieciešamos preču kustības ierakstus
Atkarībā no izvēlētā darba procesa sāc noliktavas preču kustības ierakstu veidošanu ar:
- pavadzīmes reģistrāciju (ja izvēlējies vienkāršo uzskaites procesu)
- klientu pasūtījuma reģistrāciju ( ja izvēlējies uzskaites procesu ar klientu pasūtījumu uzskaiti)
- preču saņemšanas reģistrē tā, kā aprakstīts šajā rakstā:Kā saņemt preces noliktavā? Tev būtu noderīgi izlasīt rakstu par to, kā pievienot papildu izmaksas preču pašizmaksai saņemot preces noliktavā. Lasi šajā rakstā: Kā pievienot papildu izmaksas preču pašizmaksai pie preču saņemšanas. Muitas, piegādes, transporta u.c. izmaksas.
- Tevi varētu interesēt kā veidot atgrieztās preces un kredītrēķinu par tām, ja klients atgriež iegādātās preces. Kā to darīt, lasi šajā rakstā: Atgrieztā prece un Kredītrēķins ar preču atgriešanu
4. Atskaites
MONEO piedāvā daudzas noderīgas atskaites, kas palīdzēs uzņēmumam kontrolēt, plānot preču pasūtījumus un pārdošanu. Vairāk par noderīgākajām noliktavas atskaitēm lasi šajā nodaļā: Atskaites noliktavas modulī.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.