Digitalizēšanas servisu aktivizē:
- Ievelkot dokumentu Avansa norēķinu, Piegādātāju rēķinu vai Iesūtnes ierakstu saraksta logā vai
- MONEO galvenie iestatījumi > Digitalizācijas parametri
Digitalizēt dokumentus, izmantojot digi.costpocket servisu
- Maina statusu uz Ieslēgts
- Nav norādīts - serviss nav aktivizēts
- Noraidīts / Atslēgts - serviss nav aktivizēt
Avansa norēķini - norāda kā nepieciešams digitalizēt dokumenta rindas
- Digitalizēt summas pa PVN likmēm - Avansa norēķinā tiks veidotas tik rindas, cik dažādas PVN likmes ir norādītas dokumentā. Ja PVN likme ir viena, tad avansa norēķinā būs 1 rinda.
- Digitalizēt visas rindas - visas dokumenta rindas tiks digitalizētas un ievietotas MONEO ierakstā.
Piegādātāji - norāda kā nepieciešams digitalizēt dokumenta rindas
- Digitalizēt summas pa PVN likmēm - Avansa norēķinā tiks veidotas tik rindas, cik dažādas PVN likmes ir norādītas dokumentā. Ja PVN likme ir viena, tad avansa norēķinā būs 1 rinda.
- Digitalizēt visas rindas - visas dokumenta rindas tiks digitalizētas un ievietotas MONEO ierakstā.
Lūdzam ņemt vērā, ka visu rindu digitalizācija var būt mazāk precīza, nekā datu digitalizācija pa PVN likmēm, kā arī tā aizņem ilgāku laiku. Dokumentam ar 50-100 rindām, digitalizācija var aizņemt līdz 40 sec un vairāk.
Digitalizēšanas serviss ir par maksu, saskaņā ar aktuālo cenu lapu.
Ja kādam no darbiniekiem nepieciešams slēgt piekļuvi dotajai funkcionalitātei (digitalizēšanai), tad to var darīt, lietotāja pieejas lomā slēdzot Darbība - Apkalpošana >
integration.UploadInboxDocsMaint (drag-and-drop digitalizācija)
vai integration.DigitaliseInboxRecMaint (digitalizācija no trīspunktes)
> Slēgts.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.