Klientu artikulu reģistrs ir paredzēts, lai pielāgotu preču kodus klienta vajadzībām. Piemēram, klients vēlas, lai visi rēķini un klientu pasūtījumi tiktu veidoti ar viņa noteiktiem artikulu kodiem un/vai nosaukumiem. Klientu artikuli parasti ir nepieciešami arī tad, kad tiek izmantota EDI sistēma pasūtījumu apmaiņai.
Vienam savas preces artikulam iespējams izveidot vairākus dažādus klientu artikulus.
Veidojot Klientu pasūtījumu un Rēķinus un ievietojot tajos savus preču artikulus, sistēma piemeklēs vajadzīgo klienta artikula kodu, nosaukumu un citus parametrus.
Klientu artikulu informācija parādās arī Artikula kartiņā sadaļā Klientu artikuli (lai sadaļa parādītos, jāizveido vismaz viens Klientu artikuls).
- Modulis Klientu pasūtījumi > Klientu artikuli > Jauns
- Artikuls - izvēlies vajadzīgo artikulu.
- Nosaukums - ieraksti vajadzīgo Klienta artikula nosaukumu.
- Klients - izvēlies vajadzīgo klientu, kas izmantos šo klientu artikulu.
- Klienta artikuls - var ierakstīt vajadzīgo klienta artikula kodu vai izvēlēties no Klienta artikulu kataloga, ja tāds ir izveidots (Klientu pasūtījumi > Iestatījumi > Klientu artikulu katalogs).
- Cena - iespējams norādīt Klienta cenu, ja tā atšķiras no standarta.
- EDI mērvienība - izvēlas vajadzīgo EDI mērvienību, ja tas ir nepieciešams.
- Specifikācija - izvēlas vajadzīgo ražošanas Specifikāciju gadījumā, ja artikuls tiek ražots pēc kādas īpašas specifikācijas.
- Citi artikuli - šajā sadaļā būs redzami visi citi sistēmā reģistrētie Klienta artikuli šim Klientam, šim artikulam.
- Citu klientu artikuli - šajā sadaļā ir redzami dotā artikula Klientu artikuli, kas izveidoti šim un arī citiem Klientiem.
- Saglabā.
Veidojot klientu pasūtījumu un ievietojot tajā artikulu, kuram ir izveidots klientu artikuls, izdrukās un EDI ierakstu eksportos iespējams izmantot klientu artikulus.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.