Modulis: Kase > saraksts: Kases ieņēmumu orderi > Jauns
- Ierakstā norādi Datumu, kad radušies kases ieņēmumi.
- Laukā Klients -ievadi vai izvēlies klientu, kura rēķini tiks apmaksāti ar kases ieņēmumu orderi
- Persona -ievadi vai izvēlies personu, kas ir naudas saņēmēja- kasieris.
- Samaksas veids -ievadi vai izvēlies Kasi, kurā saņemta rēķina apmaksa
- Pamatojums norādi informatīvu komentāru, kas tiks atspoguļots kases ieņēmumu ordera izdrukā.
- Kolonnā Darījuma veids -izvēlies darījumu veidu, kura iestatījumu veids atzīmēts kā Rēķins
- Dokuments -izvēlies norādītā Klienta neapmaksātos rēķinus vai to daļas. Ja Klients apmaksā vairākus rēķinus, atkārto dokumentu ievietošanu nākamajās rindās.
- Rindas summa - tiek aizpildīta ar ievietotā Rēķina atlikušo neapmaksāto summu. Ja klients par konkrēto rēķinu samaksā mazāk, Rindas summu koriģē.
- Grāmato un saglabā ierakstu pirms to aizver.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.