Salīdzināšanas aktu reģistrā izveidotie ieraksti apkopo informāciju par klientu/piegādātāju un saskaņojamajām summām, kā arī saskaņošanas statusu. Saskaņošanas procesā lietotājs var mainīt ieraksta statusu, summas un pievienot komentārus. Tādā veidā sistēma palīdz sekot līdzi - kuri akti vēl nav saskaņoti un kāda ir saskaņošanas vēsture.
Izveidoto aktu saraksta logā filtrē ierakstus pēc saskaņošanas statusa, akta veida (klientu/piegādātāju), lai atlasītu nepieciešamos ierakstus.
Gadījumā, ja akts ir Noraidīts vai ir veikti labojumi mūsu uzskaitē, iespējams veidot jaunu akta ierakstu ar labotiem datiem un sākt dotā akta saskaņošanas procesu no jauna: Izveidots > Nosūtīts > Saskaņots.
- Numurs - saskaņošanas akta ieraksta numurs.
- Datums - saskaņošanas akta izveides datums
- Līdz datumam - datums, uz kuru tiek saskaņotas summas.
- Veids - norāda vai akts ir par salīdzināšanos ar Klientu vai Piegādātāju.
- Kontakts - Kontakta nosaukums, ar kuru tiek saskaņoti norēķini.
- Statuss - statusu maiņa notiek manuāli un to var darīt ievērojot iekšējo uzņēmuma kārtību.
- Mūsu Dati - atspoguļo mūsu kompānijas uzskaitē esošos datus.
- Atlikuma D - Realizācijas / Piegādātāju saistību (rēķinu) Debeta summas atlikums
- Atlikuma K - Realizācijas / Piegādātāju saistību (rēķinu) Kredīta summas atlikums
- Priekšapmaksas D - Realizācijas / Piegādātāju priekšapmaksas atlikuma Debeta summa
- Priekšapmaksas K - Realizācijas / Piegādātāju priekšapmaksas atlikuma Kredīta summa
- Kontakta dati - lauki, kuros iespējams ievadīt no Klienta / Piegādātāja saņemto informāciju
- Sadaļā Saņēmējs > Saņēmējs - tiek attēlota informācija, uz kuru e-pastu akts bija nosūtīts.
- Apstiprinātājs - iespējams ievadīt informāciju par personu, kura aktu ir apstiprinājusi no partnera puses.
- Komentārs - lauks, kurā iespējams ievadīt dažādu papildinformāciju brīvā tekstā.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.