Atskaite, kas ļauj iegūt pārskatu par attiecībām starp ražošanas aktuālajiem plānotajiem ražošanas beigu termiņiem pretstatā klientiem solītajam piegādes datumam. Pamata salīdzināmie dati ir klientu pasūtījuma izsūtīšanas datums un tieši piesaistīto izstrādājuma ražošanas pasūtījumos norādītais "Pabeigt līdz" datums.
Šī atskaite ir izmantojama, ja ražošanas process izmanto ražošanas pasūtījumus, kuri ir tiešā veidā piesaistīti pie klientu pasūtījumiem.
Atlases parametri
Sākuma un beigu datums - klientu pasūtījumā plānotās piegādes datuma periods. Ar šo periodu var norādīt izvēli - skatīt tikai tos klientu pasūtījumus, kurus plānots piegādāt nākamās nedēļas vai mēneša laikā.
Klients - klientu pasūtījumā norādītais klients
Pasūtījuma statuss - klientu pasūtījuma statusa kods. Statuss var būt nepieciešams lai skatītu tikai tos klientu pasūtījumus, kuri ir nodoti uz ražošanas izpildi vai arī ir apstiprināti un apmaksātiem priekšapmaksas rēķiniem.
Izvēles rūtiņa Tikai kavētie - iespēja redzēt tikai tos klientu pasūtījumus, kas plānoti kavēsies
Iekļaut klientu pasūtījumus ar ražojumiem statusā 'Izveidots' - bieži ražošanas procesā neapstiprināts ražošanas pasūtījums ir tāds, kuru ražošanas vadītājs vēl nav izskatījis un ievietojis ražošanas plānā. Tikai pēc apstiprināšanas šādu ražošanas pasūtījumu ir vērts iekļaut atskaitē. Te tiek ņemti vērā arī neapstiprināti apakšpasūtījumi. Neapstiprināts apakšpasūtījums var nozīmēt, ka viss ražošanas koks vēl nav izskatīts un apstiprināts.
Veids
Pārskats - viens klientu pasūtījums - viena rinda. Kā kavējošais ražošanas pasūtījums tiks uzrādīts tas, kurš kavē visvairāk.
Detalizēti - tiks uzrādīts katrs ražošanas pasūtījums, kas kavēs savu piegādi klientu pasūtijumam.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.