Šeit ir apkopoti iespējamie paziņojumi, saņemot dokumentus no CostPocket:
- Nav nekā lejupielādējama, vai nav dokumentu, kas atbilstu kritērijiem un kurus var lejupielādēt - CostPocket sistēmā nav dokumentu ar statusu "Digitalizēts" (ja saņem Nesaņemtus dokumentus), kas atbilst saņemšanas kritērijiem (datuma intervālam). Šāda situācija parādīsies arī tad, ja CostPocket ir nepareizi atpazinis dokumenta datumu vai vispār nav atpazinis datumu. Pārbaudi CostPocket vietnē https://cloud.costpocket.com/ vai ir atbilstoša statusa dokumenti ar atbilstošu iesniegšanas datumu.
Veicot dokumentu (piegādātāju rēķinu vai avansa norēķinu) veidošanu no iesūtnes ierakstiem, pēc darbības izpildes MONEO parāda darbības rezultāta atskaiti, kurā norāda:
- izveidoto dokumentu skaitu ar saiti uz izveidoto dokumentu
- norāda paziņojumu, ja kādam no izveidotajiem piegādātāju rēķiniem ir reģistrēta priekšapmaksa
- parāda paziņojumu ar kļūdu, ja kāds no dokumentiem nav izveidots
Šeit ir apkopoti iespējamie paziņojumi, veidojot dokumentus no iesūtnes ierakstiem:
- Kļūda veidojot piegādātāja rēķinu ierakstam XXX. {paydeal} ir jānorāda obligāti - iesūtnes ierakstā, veidojot piegādātāju rēķinu obligāti jānorāda samaksas termiņš. (tam jābūt vēlākam datumam, nekā rēķina datums). Apmaksas termiņu iespējams iestatīt piegādātāja Kontakta kartiņā - tad šis lauks aizpildīsies automātiski;
- Ieraksts ar ienākošā rēķina numuru XXXXX jau eksistē. Dokuments X - nozīmē, ka šim piegādātājam jau eksistē Piegādātāja rēķins ar doto Piegādātāja rēķina numuru. Pārbaudi, vai šāds rēķins netika iesūtīts CostPocket sistēmā 2 reizes vai arī rēķins tika ievadīts Piegādātāju modulī manuāli (neizmantojot CostPocket atpazīšanu).
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.