Šajā rakstā:
- Word dokumenta šablona sagatavošana
- Word dokumenta mergefields sasaiste ar MONEO laukiem
- Šablona piesaiste MONEO sistēmas ierakstam.
MONEO ierakstu izdrukas iespējams sagatavot gan MONEO šablonos - dokumentu formās, gan Word šablonos. Word dokumentā ir vieglāk sagatavot tādu šablonu, kurā ir daudz teksta. Piemēram: līgums, rīkojums utml.
Lai izveidotu jaunu Word šablonu ieteicams izmantot Microsoft Word programmu (iespējams izmantot arī programmu WPS).
1. Word dokumenta šablona sagatavošana
- Word programmā izveido jaunu teksta dokumentu, kurā sagatavo nepieciešamo tekstu, bet laukus, kuri būs mainīgi, kā, piemēram: datums, darbinieka vārds utml. ievieto dokumentā, izmantojot Word programmas mergefield funkciju. Insert > Field >Mergefield
- Mergefield laukiem ieraksti saprotamu nosaukumu (nosaukumam jābūt bez atstarpēm un latviešu burtiem).
- Saglabā Word dokumentu kā .docx failu. Word šablons ir gatavs!
2. Word dokumenta mergefields sasaiste ar MONEO laukiem
- Modulis Sistēma > Iestatījumi > Word dokumentu šabloni > Jauns .
- Norādi Kodu un Nosaukumu.
- Laukā Tabula izvēlies vajadzīgo MONEO ierakstu sarakstu (tabulu). Piemēram, ja veido vienošanos par atbrīvošanu no darba, tā būs iesniegumi un rīkojumi.
- Saglabā.
- Šī ieraksta piesaistnes logā, ko var atvērt ar saspraudes ikonu , ievelc sagatavoto Word šablona .docx failu.
- Mūsu MONEO Word dokumenta šablona ierakstā > Izmanto ikonu darbības > Ievietot šablona laukus un MONEO ievietos visus Word dokumentā esošos mergefield laukus kolonnā Kods. Pārliecinies, ka ievietotajos mergefield laukos nav latviešu burtu un atstarpes!
- Katram Word mergefield laukam (kolonna Kods) jāpiesaista MONEO sistēmas lauks kolonnā Formula. Izvēlies vajadzīgo formulu no saraksta. Lai vieglāk būtu to atrast, izmanto meklēšanu. Piemēram: Rīkojuma Nr. ir officsernr - Ofic.nr.
Ja nepieciešams lauks, kas atrodas citā ierakstā, ne rīkojumā, piemēram, darbinieka personas kods, kas neglabājas Rīkojumu reģistrā (ierakstā nav tāda lauka), tādēļ, tas jānorāda sekojoši:
sākumā norāda tabulu (ierakstu) kurā glabājas personas kods - tas ir Darbinieka ieraksts - employee, tad raksta divas apakšsvītras un tad norāda lauka nosaukumu - regnr. Jebkura lauka nosaukumu var apskatīt modulī Administrācija > atskaite Tabulas struktūra.
Formula būs: employee__regnr
3. Šablona piesaiste MONEO sistēmas ierakstam.
Lai sistēma zinātu kurā brīdī izmantot sagatavoto šablonu, tas jāpiesaista MONEO ierakstiem. Piesaistīsim izveidoto šablonu rīkojumam par atbrīvošanu no darba. Tātad, sagatavojot Iesniegumu vai rīkojumu ar tipu - atbrīvošana no darba, tiks izmantots šis izdrukas šablons.
Attiecīgi, ja sistēma izveidots jauns iesnieguma vai rīkojuma veids tad tam ir jāizveido jauns šablons un tas jāpiesaista šim rīkojuma veidam.
- Modulis Sistēma > iestatījumi > Izdruku formu piesaistes
- Meklē pēc nosaukuma vajadzīgo (piemēram: iesniegumi un rīkojumi), ja neatrodi vajadzīgo, veido jaunu
- laukā Tabula izvēlies vajadzīgo MONEO dokumentu sarakstu (tabulu), meklē iesniegumi.
- Formu piesaistes ierakstā kolonnā Word šablons > izvēlies izveidoto šablonu.
- Laukā Lauks > izvēlies no saraksta ieraksta lauku, kurš nosaka šī šablona izmantošanu. Ja atstāsi tukšu, tad visi iesniegumi/rīkojumi tiks drukāti uz šī šablona. Par cik iesniegumi un vienošanās ir dažādi, nepieciešams norādīt vienošanās veidu, jeb sistēmā tas ir ordertype - rīkojuma Veids.
- Laukā Salīdz. - izvēlies vajadzīgo, mūsu gadījumā Vienāds
- Laukā Vērtība - izvēlies vajadzīgo vienošanās tipu - mūsu gadījumā VIENATBR. Vērtību kodi ir attiecīgo ierakstu veidi. Mūsu gadījumā - rīkojumu veidi, tos var redzēt Modulī Personāls > iestatījumi > Iesniegumu un rīkojumi veidi.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.