Klientiem, kuri strādā ar dokumentiem kuros ir 100 un vairāk rindas, MONEO sistēma piedāvā iestatīt noteikumus kā tiek kārtotas rindas ierakstā, piemēram, Rēķinā. Rindās ievadītos datus pie ieraksta saglabāšanas var sakārtot pēc artikula koda vai nosaukuma augoši kā arī pievienot virsrakstus. Lai iestatītu rindu kārtošanas noteikumus, rīkojies sekojoši:
MONEO galvenie iestatījumi > Ieraksta rindu kārtošana pie saglabāšanas.
- Tabula – izvēlies ierakstu tabulu (reģistru) kura rindas vēlies kārtot, piemēram, sales.invoices (Rēķini).
- Nosaukums – tabulas nosaukums, aizpildās automātiski.
- Apakštabula – izvēlies tabulas apakštabulu, piemēram, Rēķinos tas būs Artikuli.
- Grupēt pēc vērtības – norāda pēc kādiem parametriem notiks kārtošana. Piemēram, ja vēlamies grupēt artikulus rindās pēc artikula grupas, norādāmā vērtība ir itemcode__itemgroup (itemgroup ir lauks artikula kartītē un tas neeksistē apakštabulā).
- Virsraksta teksts – norāda formulu kā ģenerēt grupas virsrakstu, piemēram, itemcode__itemgroup__name, lai iegūtu artikula grupas nosaukumu.
-
Kārtošana pēc vērtības (f) - izvēlas no saraksta ieraksta lauku, vai ieraksta formulu pēc kuras tiks kārtoti artikuli. Ierakstot 2 vērtības, atdalot tās ar komatu, kārtošana tiks veikta pēc diviem parametriem, piemēram:
item_group, itemname - tiks kārtots pēc artikula nosaukuma alfabētiski dilstoši grupas ietvaros. - Kārtot dilstoši- Jā/Nē - norāda kārtošanas virzienu. "Jā" - kārtos nosaukumus dilstoši no Z->A
- Ievietot – izvēlies brīdi kurā sistēmai jāveic grupēšana un kārtošana: Saglabājot, Grāmatojot vai Manuāli (kārtošana netiks veikta automātiski).
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.